نگاهی به دیدنی های قشم و نوروز ۱۴۰۱

 

اگر قصد دارید نوروز امسال به سفر بروید، اما مردد هستید، پیشنهاد ما به شما سفر به جزیره ی زیبای قشم است. کافی است که نوروز ۱۴۰۱ در قشم باشید تا بعد از آن، نوروز فقط و فقط در قشم برایتان معنا داشته باشد. ما در این مقاله قرار است نگاهی داشته باشیم به دیدنی های قشم، تفریح در قشم و بسیاری از چیزها که رنگ و بوی قشم دارند.

جهت دریافت و مشاهده لیست هتلهای قشم اینجا کلیک کنید.

گردشگری در قشم

قشم پر است از مکان های تفریحی. اگر از آن دسته آدم هایی هستید که عاشق مکان های تاریخی هستید، قشم آثار تاریخی فراوانی را در خود جای داده است. اگر سفر را فقط برای طبیعت گردی دوست دارید، قشم می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. این جزیره با طبیعت بکر و چشم نوازش می تواند در همان ساعت های اولیه، دلتان را ببرد و عقل و هوشتان را برباید. اگر از آنهایی هستید که خرید کردن را دوست دارید و به نظرتان سفر بی خرید، چیزی کم دارد، قشم همان گنج گمشده ی شماست. مراکز خرید قشم، کیفیت بالا و قیمت مناسب و تنوع بی نظیر اجناس قشم نیازی به گفتن ندارند. همه ی اینها نه تنها نوروز در قشم را دیدنی کرده است، بلکه کاری می کند که این جزیره در دوازده ماه سال بهشت گردشگران باشد.

مشاور املاک در قشم

 

نگاهی به دیدنی های قشم

اگر موافقید پیش از آنکه سفر واقعی تان را به قشم آغاز کنید و به تفریح در جزیره قشم بپردازید، به سفری مجازی برویم و با بخشی از دیدنی های قشم آشنا شویم.

اگر میخواهید با سوغاتی های جزیره قشم آشنا شوید به این مطلب مراجعه نمایید.

  1. دره ی ستارگان

باور کنید حتی اسم «دره ی ستارگان» هم پر از زیبایی و شگفتی است، دیگر چه برسد به خودِ دره ی ستارگان. دره ای با صخره ها و کوه ها و دره ها. گذر زمان تغییرات شگفت انگیزی را در کوه ها و صخره ها ایجاد کرده است. همین تغییرات باعث شده که شکل صخره ها و کوه ها و دره ها عجیب و شگفت انگیز شود. لابد می پرسید چرا اسم این دره، دره ی ستارگان است؟ بومیان این منطقه قصه ی جالبی تعریف می کنند. آنها می گویند، شکل های عجیب این دره به خاطر برخورد یک ستاره به وجود آمده است.

  1. جزیره ی ناز قشم

در سفر مجازی مان به جزیره ی ناز رسیدیم. جزیره ای در میان دریا. نقطه ای رویایی که نشان دهنده ی دوستی خشکی و دریاست. جالب است بدانید که بومیان قشم در همین جا بساط به پا می کنند و میوه های گرمسیری، صنایع دستی و بسیاری از چیزهای باارزش و دیدنی را می فروشند.

  1. جنگل حرا

درختان جنگل حرا راز جالبی دارند. آنها دست پرورده ی آب شور دریا هستند. درختانی که گاه زیر آب می روند و این تصویر شگفت انگیزی را خلق می کند.

درباره قشم

 

سرمایه گذاری در قشم

دیدنی های قشم فراوان است. فراوان و شگفت انگیز. علاوه بر این بنادر کشتیرانی، خطوط بین المللی حمل و نقل هوایی و زمینی، بنادر تفریحی، مسافرتی و باری و شهرک های قشم باعث شده تا منطقه ی آزاد قشم، گزینه ی اول سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد باشد.

 

لیست تلفن های ضروری جزیره قشم را در این مقاله میتوانید مشاهده کنید.