فروش زمین های شهرک ساحلی دامون قشم

شهرک دامون و هرآنچه که باید درباره این شهرک بدانید. اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در شهرک دامون قشم را دارید با ما تماس بگیرید و یا شماره خود را بصورت کامنت در انتهای همین مطلب ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس حاصل کنند.

چند ماه پیش اراضی مشرف به ساحل جنوبی شهر قشم که در نقطه ای بسیار خوبی قرار دارد تسطیح و تابلو شهرک ساحلی دامون در آن نصب شد .

اما برخلاف همه اراضی شهری در قشم که منطقه آزاد اقدام به فروش آن می کند قطعه زمین های این شهرک در بازار آزاد با قیمت هر متر مربع ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ششصد در حال خرید و فروش است.

شهرک دامون قشم یکی از جدیدترین شهرک های مسکونی جزیره است که به تازگی فروش آن در بازار آزاد آغاز شده است. با توجه به ساحلی بودن شهرک دامون که موقعیت آنرا بسیار ویژه میکند، میتوان انتظار داشت آینده بسیار عالی این شهرک داشته باشد. و این یعنی یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری و زندگی در جایی که بزرگترین جزیره خلیج فارس است.

شهرک دامون همانطور که از تصاویر آن پیداست در نزدیکی ساحل و دریا قرار دارد. موقعیت کلی شهرک دامون، پس از شهرک آفتاب و در ساحل جنوبی جزیره قشم قرار دارد. و باتوجه به نوع پروانه ای که برای این شهرک در نظر گرفته شده است، قرار است فقط پروانه ساخت واحدهای ویلایی و دوبلکس برای مالکین صادر شود. البته در قطعات عقب تر در این شهرک، پروانه ساخت ۳ طبقه روی پلیوت هم ارایه میشود.

برای خرید زمین، ویلا، واحد اداری و تجاری و مسکونی و سرمایه گذاری در جزیره قشم با ما تماس بگیرید. ما بزرگترین و اولین دفتر املاک آنلاین در جزیره قشم هستیم. که هم بصورت مجازی و هم بصورت فیزیکی دفتر املاک خود را از سال ۱۳۹۶ راه اندازی کرده ایم.